Kendi yaşadığını kendine yaşarsın. Kendi elini kendin tutarsın düşmüşken. Eğer bu hayatta sen kendine değilsen, başkasıda sana olamaz. Öyleyse aynada bak şöyle etraflıca sana, sen sende misin? Yoksa başkasında mı? Seni sen yapan şeyler mi üzerindekiler? Yoksa başkasını kendisi yapan şeyleri mi giydirdin omuzlarına...