Yakın zamanda, yeni neslin internette sıklıkla paylaştığını gördüğüm bir paylaşım var. Bu paylaşım, “Benden her hafta 40 saat çalışmam, günün 2 saatini de iş yolunda geçirmem bekleniyor. Bu hayat mı? Böyle bir hayat nasıl eğlenceli veya tatmin edici olabilir?”
Bu paylaşımları okurken, “Peki size hayatın bundan daha fazlası olması gerektiğini kim söyledi?” diye düşünüyorum. İnsanoğlu hariç diğer tüm canlıların hayatı, her gün hayatta kalma mücadelesi ile geçiyor. Hayatın fabrika ayarı, eğlence ve manevi doyuruculuk değil, hayatta kalma mücadelesidir.