•••●Öteki Ben'e Özlem ●•••
(veyâhut sâdece Hasret)
<18 Mart 2008>
•Şimdi ben, büyük ihtimâl,
Teslîm ediyorum, huzurla rûhumu.
Geçmişi günüm yaparak bir hâl,
Kemirmekte varlığımı,
Bütün huzûrumu.
•Şimdi ben, hasretten yakın ölmeye;
Benden beklediğinin en uzağında ben...
Kendime ne desem hasım yine kendime;
Bırakmaz beni, her ne hâl muhtemelen,
Olmayası muzûrum:
Bu öteki ben.
•Şimdi ben, ölsem de mi düzelsem;
Değişse de rûhum bir gün, iyileşsem.
Yakarışlara varmadan durup yeniden dirilsem de
Yarı gecede başlayan günlerimde,
Bir ölümlü için yaşamayı öldürsem !
Hattâ ölümsüzlüğü alıp gelsem
Onun için,
Tekrar tekrar canlanıp ölüşlerimden.
•Şimdi ben, yaşasam
Keder bilmeden
Değişmeden rûhum bir gün,