📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ders kitabı gibi... Kitabı çok faydalı buldum, ancak, kaynakçayı sona bıraksalardı, anneleri, babaları da düşünerek daha akıcı, daha hafif bir dil kullansqlardı daha kolay okunabilirdi.
Oyun çağı çocuklarıyla kitap okumanın nasıl yapılması gerektiği anlatılıyor, kendi kızımda uygulamaya da çalışıyorum. Hem kelime hazinesi genişliyor, hem daha keyifle dinliyor. Hatta beni çok yoruyor, yatmadan önceki etkinliğimiz. Erken uyumayı sevmeyen bir çocuk olduğu için ben okumaktan çok yoruluyorum. 3 ya da 4 kitap okuyoruz, ama sayıyı bizim pıtırcığa bıraksam herhalde bütün kitaplığı her akşam tekrarlarız. Zaten bazı kitapları ezberleyene kadar okutuyor. Bu şekilde çocuklar okumaya da hazırlık yapıyorlar. Soruyorlar, merak ediyorlar, baş harfinden ne yazdığını tahmin ediyorlar. Kitapta okumaya hazırlık sürecinden de bahsediyor.
Yazar Behiç Ak'ın ikide bir öyküye daldığı güzel bir kitap olmuş. Yazma serüveninin nasıl ilerlediğini anlatmış, yazma serüvenine devam ederken. Karakterlerin oluşumu, olaylar, yerler... Kim bilir belki bir kaç çocuğun yazmayı denemesine vesile olur. Beğendim...