Söyledim miydi sana
Bir düş olduğunu onun, ödünç aldığım
İki beklenti arasında bir düş
Onunla en yakınken uzanıyorum senin yanına
Onunla iç içeyken sarılıyorum sana
Çekilince ondan özlüyorum seni
Çünkü sen
Sen benim sevmemin başlangıcısın olsa olsa.
Gerçekten sinirlerim bozuluyor.Neden bu uygulamayı başka amaçlar için kullanmayı deniyorsunuz.Amacınız ne bir kadına mesaj yazdığınızda size hemen cevap vereceğini mi zannediyorsunuz.Neden rahatsız etmeye devam ediyorsunuz.Ben özgürce adımı soyadımı yazıp fotoğrafımı koyamıyorum.Sizin gibi sapkın düşünceli insanlar yüzünden.Kötü düşünceleriniz de boğulun.Sizin gibiler böyle yapmaya devam ettikçe ben susmayacağım.Bu tür durumlara maruz kalmış kadınları da savunacağım sonuna kadar...