her öyküsünde başka bir hissi saklamış sanki ,her sonda başka bir kalp sızısını derinden hissettiriyor öyle ki bazen duygular gözpinarların dan ansızın yol alıp gidiyor :( .Her öyküsü hüzünlü değil tabi :))sürekliliği olmayan kitapları sevmeyen ben Şermin Yaşar'ın kitaplarına bayıldım🌼💓Kalemine ve yüreğine sağlık 🍀🧿 🐨