Salih

Salih
@SalihBhr
Herkes istediği kadar koşsun. Beni anlayacak insan, oturduğum yerde de beni bulur.
“Bazen kaybolmuş gibi hissediyorum kendimi” dedi çocuk. “Ben de” dedi köstebek, “ama biz seni seviyoruz, sevgi insana yuvasını buldurur.”
Reklam
“Çok tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz oysa hemen her şey içimizde oluyor”
“Büyüdüğünde ne olmak istiyorsun?” “İyi kalpli,” dedi çocuk

Salih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·95 syf.·
21 günde okudu
·
2023 3. kitabı
Sadık Hidayet
6.9/10 · 36,7bin okunma
Dünyada ayrılıktan ağır bir şey yoktur. Diyeceksin niye? Ayrılık, bir kalbin ikiye bölünmesidir. Ayrılık, iki gözün birinin olmamasıdır. Ayrılık, iki özün bir olmamasıdır. Ayrılık, sevgiden de büyük bir şeydir; sevginin paralanmasıdır, yaralanmasıdır. Ayrılık, dehşettir. Musa Yaqub
Reklam