Kot giyen bayanlara kızıyordum ve eşinin kıyafetinin, müslüman erkek için, bir haysiyet meselesi olduğunu ifade ediyordum. Bunu biraz 'aşırı bulmuşlar. La havle! Hiç olacak şey mi? Tesettür belli, mahremiyet belli; ne biçim İslamcısınız siz, demeye kalmadan; birisi "Abi şekilci olmaya gerek yok; benim eşim de giyiyor." deyince uyandım ben. (Bizim kuşak İslamcı erkekler, risklerini ve tehlikelerini pek de iyi tahlil etmeden, tarihi bir hata yaptılar: açık kızlarla evlendiler. Karısı açık İslamcı erkek, tesettür meselesini, ne kadar ' içten / içerden' konuşabilir?)