Görme bozukluğumdan da fayda sağladığımı inanıyorum. Yıllardır diğer düşünürlerin yazdıklarını okuyamıyorum. Dolayısıyla diğerlerinden ayrı olarak kendi düşüncelerimi oluşturabiliyorum. Yani entelektüel açıdan kendi yağımda kavruluyorum. Belki bu iyi bir şeydir. Belki de bu yüzden dürüst bir filozof olabildim. Sadece kendi deneyimlerime dayanarak yazıyorum. Kendi kanımla yazıyorum ve en iyi gerçek de kanlı gerçektir!