Düşüncelerim, görüşlerim, fikirlerim.. Sizi derin sularda kaybetmek istiyorum. Umutlarım, yarınlarım size elveda demek istiyorum.
Ben yanlışım ama hayat doğru yolu göstermedi bana ve göstermesi içinde bir takat beslemiyorum artık. Sessizliğe, dinginliğe sahip olmak istiyorum. Gelecek için telaş içinde değil bu gün için yaşam istiyordum.
Fakat bu mümkün olmadı. Her zaman bu zamanı yaşıyormuşum gibi ve İnsanların öyle zamanları var ki gerçekten o zamanlar beni ciddi anlamda yordu. Bir beklenti içinde değilim. Kimseden bir isteğim yok, yardım da istemem. Çünkü bu hayatın en korkuncu insanlar.
Aslında onlardan çok şey istemedim sadece bir kaç yem ve biraz su ve uçabileceğim uçsuz bir mavilik..
Maalesef bunun için de bir kanat gerekti ve onun zamanı geldi..