Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde
Ara sıra geliyorsun aklıma, bana ne diyorum
Benim derdim yeter bana, bana ne
Alıştım mı yokluğuna
Vaz mı geçiyorum, varlığından
Tedirginim aslında
Ya başkasını seversem
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Özdemir Asaf
Yüreğimin tam ortasında büyük bir yorgunluk var. Asla olmadığım kişi beni üzüyor, ondan bana kalan anılardan neye olduğunu anlayamadığım bir özlem kabarıyor. Umutlara ve kesin inançlara çarpıp düştüm, benimle birlikte bütün batan güneş de düştü.
Huzursuzluğun Kitabı