Samet körük

Samet körük
@Samet1
Bitmeyen Gece Bir gece başladı yıldızsız, aysız; Ne horozlar öttü, ne sabah oldu... Kibritler ıslaktır, çakmağım yağsız Dar odam ebedî ışıksız kaldı. Bırakmaz yakamı, dört yanım duvar; Ne kapı, ne baca, ne pencere var... Ne mektup gönderir sevdiğim dostlar, Ne de bir tanıdık kapımı çaldı. Bir zaman karnımı doyuran toprak Üstüme gölgelik, altıma yatak. Hiç ümit etmezken olacağa bak; Nihayet ağzıma, gözüme doldu. Ve işte dünyada en son arkadaş Başımın ucunda dikili bir taş. Bitti, doğduğum gün başlayan savaş, Kâinat benimle beraber öldü... Abdurrahim Karakoç-Dosta Doğru(sh. 108)
İbrahim isimli okura yanıt verildi
Samet körük
Rica ederim :)
Reklam
iyilikler üzerine bir dünya kurmak varken,neden hala kötülük düşünüyor bu insanoğlu
Samet körük
Her insanda nefis var çünkü
Birbirinden güzel Dostlarım O gemi geldi sonunda :)
Uzun süredir aktif olarak giremiyorum siteye umarım herkes iyidir. Bir süredir devam eden yorucu bir süreçten sonra nihayet Van 'a atandım. Tekrardan alıntı ve incelemelere devam diyelim. Yeni şehir yeni sahaf ve yeni kitaplarla buluşmak çok güzel. Herkese iyi akşamlar. :)
Samet körük
Hayırlı olsun yeni görev yerinizde başarışar dilerim:)