Uzun süredir aktif olarak giremiyorum siteye umarım herkes iyidir. Bir süredir devam eden yorucu bir süreçten sonra nihayet Van 'a atandım. Tekrardan alıntı ve incelemelere devam diyelim. Yeni şehir yeni sahaf ve yeni kitaplarla buluşmak çok güzel. Herkese iyi akşamlar. :)