Samet Özbay

Samet Özbay
@Samtozby
Onca emeğe rağmen giden insan yüktür kayıp değil .
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Özgürlüğün yolu tüm dünyaya karşı tek başına kalmak bile olsa, kendi inancına bağlı kalmaktan geçer.” Stefan Zweig
Edebiyat
güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. "çok mutluyum" dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır. çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır! vefa azdır,sadakat sınırlıdır,verilen sözlerin ömrü kısadır! çok seversin çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter! hayattan tat almaya gör; gerçek yüzünü önüne serer! hayal kurarsın uyandırırlar, mutlu olmaya kalkarsın nifak sokarlar; uzaklara gitmek istediğinde kısalıverir yollar! ne kadar uzaklaşmak istesen de bir türlü seni uzağa götürmez.. güzel olan her şey kısadır, yarımdır, yarım yamalaktır! güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır..! Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
Çocukları ürkütülmüş bir dünyanın denizi mavi olsa ne yazar, olmasa ne.. Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
Büyük zorlukları atlatıyoruzda o kör sağır dilsizi oynadığımız küçük zorluklar yıpratıyor bizi farkına bile varmadan ..
1000Kitap