Herkes kendine yakışanı yaparmış bu hayatta. Bana yaptıklarını ben sana yakıştıramadım ama sen kendine yakıştırmışsın çoktan. Hatta gittiğin yerlerde yakışmış sana. Her şeyde bir hayır vardır gidişin hayırlı olsun "Canın sağ olsun "demiyorum ;yürek yangını ile uyan uykularından ,utan yaptıklarından ,kavrul pişmanlığından ama elinden bir şey gelmesin. Mutluluğa açacağın gözlerinin yaşlarla dolsun ki de olacak da zaten. Bir söz vardı "Kimsenin yaptığı yanına kalmaz" işte bunun rahatlığı çok başka. Merak etme, ben senden vazgeçtim. Yüreğimi bir kelebeğin kanadına bağlayıp başka şehirlere taşıyalı çok oldu. İyi ki gitmişsin. Sen gidince kendime geldim.
Nankörlüğün, merhametsizliğin boy gösterdiği zaman dilimindeyiz. Hayâsızlık öz güven olmuş. Kimse kimseyi kaybetmekten korkmuyor. Her şeyin yedeği var. Hiçbir şeyin kıymeti yok.