Işınlansakmıkii

Işınlansakmıkii
@Sananebex3
Sinema-televizyon2
Satürn
2004
86 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
“Daha nen olayım isterdin, Onursuzunum senin!”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İhmale uğradığım dokunmuyor mu sana ? Bin defa kırdığını, bir defa anlasana ..! (Nurullah Genç)
Sevgisizlik
Kendime geldim
Herkes kendine yakışanı yaparmış bu hayatta. Bana yaptıklarını ben sana yakıştıramadım ama sen kendine yakıştırmışsın çoktan. Hatta gittiğin yerlerde yakışmış sana. Her şeyde bir hayır vardır gidişin hayırlı olsun "Canın sağ olsun "demiyorum ;yürek yangını ile uyan uykularından ,utan yaptıklarından ,kavrul pişmanlığından ama elinden bir şey gelmesin. Mutluluğa açacağın gözlerinin yaşlarla dolsun ki de olacak da zaten. Bir söz vardı "Kimsenin yaptığı yanına kalmaz" işte bunun rahatlığı çok başka. Merak etme, ben senden vazgeçtim. Yüreğimi bir kelebeğin kanadına bağlayıp başka şehirlere taşıyalı çok oldu. İyi ki gitmişsin. Sen gidince kendime geldim.
Sayfa 71 - Olimpos yayınları.
Gidenlerin Ardından
Doğru söze ne denir!
Nankörlüğün, merhametsizliğin boy gösterdiği zaman dilimindeyiz. Hayâsızlık öz güven olmuş. Kimse kimseyi kaybetmekten korkmuyor. Her şeyin yedeği var. Hiçbir şeyin kıymeti yok.
Sayfa 69 - Olimpos yayınları
Günümüz Dünyası
Elimde olsa gece uykularımı düzene sokardım evvela.
Sayfa 68 - Olimpos yayınları
Uyku ve Ben