Bana Kimi Sevdiğini Söyle, Ben De Sana Ruhunun Hangi Yarasına Merhem Aradığını Söyleyeyim.
İnsan, Kendi İçinde Eksik Olanı Başkasında Tamamlamaya Çalışır;
Sevdiğin, Senin Gizli Yüzündür.
Gönül, Rastgele Çarpmaz. Kimi Sevdiğini Söylersen, Sana Kendi İç Dünyanın Hangi Değerleri Yücelttiğini Gösterebilirim.
Sevdiğin Kişi, Senin Hayata Bakışının Bir Yansımasıdır; Kimi Seçtiğini Söyle, Sana Karakterinin Aynasını Tutayım.
Birini Neden Sevdiğini Bilmek, Aslında Kendi Kalbinin Derinliklerine Giden Yolu Keşfetmektir.
İnsanın Sevgisi, Kendi Arayışının Bir İtirafıdır. Kimi Sevdiğini Söyle, Sana İçindeki O Büyük Boşluğu Neden Onunla Doldurduğunu Anlatayım.
Sevgi, Tesadüf Değil Bir Seçimdir;
Kimi Sevdiğini Paylaşırsan, Sana Kalbinin Neden O Limana Demir Attığını Çözebilirim. . .
Sizce Birini Sevmemizin Asıl Nedeni, Onda Kendimizden Bir Şeyler Bulmak mı, Yoksa Bizde Olmayana Duyduğumuz Hayranlık mıdır ?
İtiraflarınızı Yorumlarınız Olarak Alabilir miyim ?