Özel mülkiyetin kaldırılması sonrası gerçek, güzel, sağlıklı bireyselliğe kavuşacağız. Kimse bir şeyleri veya bir şeylerin imgelerini biriktirerek hayatını heba etmeyecek. İnsan yaşayacak. Yaşamak dünya üzerindeki en nadide şeydir. Çoğu insan sadece var olur; hepsi budur.