Hepimiz aslında doğduğumuz günden itibaren Anne ve babamıza bir yaşam borçluyuzdur. Nerde olduğumuzun ve ne şekilde yaşadığımızın hiç bir önemi yoktur . En önemlisi de iyi bir aileye sahip olmaktır . Hayat bazen bizi birçok şeyle sınayabilir , önemli olan bunlarla mücadele etmektir . Zorlukları aşabiliyorsak işte o zaman gerçeği tam anlamıyla yaşamış oluruz. Bizi biz yapan bize değer veren bizim için canını ortaya koyan kişilere sahip çıkmalıyız . Unutma mutlu olmak istiyorsak karşımızdakini mutlu etmek zorundayız . Hayat bazen gerçeklerler ile aramıza kısa bir perde çekecektir , ama gün aydınlanlandığında zaman bizi muhakkak gerçeğe götürecektir .