Ardemis Kuyrik'in evini hiç görmedim ben. Onun bir evinin olabileceği duygusu nedense hiç yerleşmemiş zihnime. Sanki o hep sokak sokak her mahallede geziyor, fakirlere, durumu olmayanlara, zenginlerden topladığı giysileri, ayakkabıları ya da cevizleri dağıtarak yaşıyordu