Biri ötekine anlatıp durur, ötekinin duyup duymadığının ya da anlayıp anlamadığının Hiç bir önemi yoktur. Konuşuyorlar ya da hiç konuşmadan karşılıklı oturuyorlardir ya.onemi olan budur ıste. Karşındakinin dinleyip dinlememesinin hiç ama hiç önemi yoktur.