Öptüm sadece öptüm çünkü yaşadığım duyguları ifade edebilecek başka hiçbir sözcük bulunmuyor zihnimde. Kitap üzerine çok şey yazılabilir belki defalarca da okunabilir ama ben kitabı bitirdiğimde istemsizce öptüm ve göğsüme bastırdım bir sevgiliymişçesine. Okuyun ne olursa olsun bu kitabı mutlaka okuyun