...Sibel...

Osmanlı bizim ceddimiz,bizim dedemiz,bizim atamız.Atatürk te bizim ceddimiz,bizim atamız.Bu ikisini ayırarak bir yere ulaşamazsınız! -Oğuzhan Uğur-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mavi gözleri ya da yürüyüşündeki heybet,bakışındaki asalet değil bizim bilmemiz gereken nokta.Bizim bilmemiz gereken şey Atatürk'ün dehasıdır. -Oğuzhan Uğur-
Bugün Pazar
Yağmur var çok sevdiğim rüzgar da Bugün pazar daha uyanmadı komşular  Damların üzerinde kuşlar daha rahatlar  Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru  Yağmur da var çok sevdiğim rüzgarda  Daha uyanmadı komşular bugün pazar  Ve ben seni çok özledim  Dışarı çıkmak istiyor canım  Tek başına haytalık etmek  Islanmak pazar sabahında yağmurda  Boş caddelerde dolaşmak  Vitrinlere bakmak sinemaların afişlerine  Sokakların isimlerine  Telefon kulübelerinde uyuyan çocuklara  Bir merhaba demek sessizce  Sahilde martılara simit atmak  Otobüslerin ilk seferlerine binmek  Gitmek istiyor canım hayatın gittiği yere  Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine  Fırından taze ekmek alıp buğusunu çekmek içine Ve ben seni çok özledim  Tam böyle bir şey çiçeğe su yürümesi  Bebeğin ağlaması toprağın uyanması  Yağmurun yağması ateşin sıcağı  Bu pazar sabahı tam böyle bir şey  Bir sabahçı kahvesine uğramak  Bir bardak çay taze dem kokusu  Yani hayatın atardamarlarında dolaşmak 
9/6 Yollarında
Çocukluğum henüz sıcak İnanın sonrası yok Sabah akşam çalışırım Bakmayın tantanaya çok Umutlar bir kasada Sıkışmış bir masada Dokuz altı yollarında oy Bir ömür geçer buralarda Sanki yarın dünden uzak Bitmeyen bir ızdırap oy Dokuz altı yollarında Bir zincir boğazımda Sıkar sıkar gevşetemem Ağlayamam Ayda yılda bir kaçamak Kaçsak bile yaşama bak Dokuz altı yollarında Gülmek yasak Savrulmuşuz odalara Bahara ve dağlara hasret Şu gördüğün döner koltuk Sanki ömür törpüleyen rulet -Efkan Şeşen-
Siyaset