Evet bu iletiyi paylaşmamdan itibaren aradan bir yıl geçmiş, hayallerimize ulaştık ve hakimlik savcılık mesleğini kazandık. Şiirler ve romanlar paylaşmaya eskisi gibi devam edeceğiz.
Hakimlik sınavına çalıştığımdan artık okuduğum ve not aldığım kitaplar edebi olmaktan uzaklaştı o yüzden burada paylaşamıyorum.
Hayat şiirler romanlar olmadan da çekilmiyor içim daralıyor. Keşke ömrüm boyunca ülkemin ve dünyanın her yerinde gezinsem her türlü insanı tanısam çiçekleri koklasam gökyüzüne bakarak uyusam okumadığım yüzlerce kitabı okumak için zaman bulsam samimi bir küçük grubumla hayatımi paylaşsam...
Buruk bir özlem hissettim.. ve kendisine ufak bir mesajım var
Biz seninle bitmeyiz ama yeniden başlayamayız da biz seninle bir yarım kalmışlıkta sürünür gideriz bir gün çok uzaklarda bir sızıyla hatırlarız birbirimizi :))