GK

GK
@Sayinsavcim
Ve dövüşebilirim ; doğru bulduğum, haklı bulduğum , güzel bulduğum herşey ve herkes için.. Nazım Hikmet
Uzun zaman olmuş buraya girmeyeli. Tekrardan merhabalar 🙋
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi ayıbıyla yüzleşemeyen , elinde fenerle senin gölgende kusur arar.
Kasım veda ayıdır. Geçmişe veda, geride kalan tüm mevsimlere elveda... Mevsimsizdir. İçinde yaz da vardır, bahar da... Oysa sonbahar ayıdır. Kafaları karıştırmakta o yüzden ustadır.
"Tüm muhteşem hikayeler iki şekilde başlar: ya bir insan bir yolculuğa çıkar ya da şehre bir yabancı gelir. " Lev Tolstoy
"Neymiş efendim ? Hiçbir işin sonunu getirmemişim. Siz başlamayı bile göze alamadınız." - Oğuz Atay