Abimin lise performans ödeviymiş kitap yaklaşık 10-12 senedir kitaplığımda duruyor. Bir kez okudum tamamını ve çok ağır geldi bana kitap. Şuan ki kafam ile tekrardan okuyacaklarım arasında yer alıyor.
Yine lise zamanında okulun geri dönüşüm kısmında bulmuştum kitabı, çocuk kitabıydı ama empati kurarak ve düşünerek okuduğum bir kitaptı, bir çocuğun psikolojisini çok güzel şekilde yedirmiş, kuvvetli bir kitap. Gözümün yaşadığı nadir kitaplar arasında. Okuduktan sonra okul kütüphanesine eklenmesini istemiştim. Herkese bir kez okumasını tavsiye ederim.
Çocuk KalbiEdmondo De Amicis · Mecaz Yayınları · 020,5bin okunma