İki birey arasındaki en önemli fark vicdanın varlığı ve yokluğudur. Her şey harika bile olsa kendimizi kötü hissetmemize neden olabilen bir şey vicdan. Ama ya insan, başkaları acılar içinde çığlıklar atarken gözünü bile kırpmıyorsa? Bundan büyük bir fark olabilir mi ?