Sebahat Yaşar

"Aşk bir zayıflıktı ve insanın başka güzellikleri görmesine engel oluyordu."
Sayfa 427·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok..."
Sayfa 425·Kitabı okudu
"Susmak da konuşmak kadar tehlikeli oluyordu."
Sayfa 407·Kitabı okudu
"Hayatım, hayatımın romanıdır."
Sayfa 398·Kitabı okudu
"Onları öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu."
Sayfa 371·Kitabı okudu