“Bana sorarsanız tam bir mutluluk yoktur bu hayatta. Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır. Kime sorsan hep bişeyler yarım, hep bişeyler eksiktir.
Hani demiş ya adam,
“Kiminin ekmeği bayattır, kimininse pırlantası ufak”. Bana da sorsan yarım bir battaniye gibidir hayat. Üstünü çekersin, ayakların üşür; ayaklarını çekersin, kolların üşür. Ne tarafı çekersen çek, hep bi tarafın açıkta kalır…”
Herkes ölür ama herkes yaşamaz.
Yaşamak buna bağlıdır işte;
Noksanını görmeye,onu ikmal etmek için çalışmaya,
İyilere benzeme gayretine denir yaşamak..
O Kadar Peygamberimizin (s.a.v)hayati ile ilgili kitap okudum ancak bu kadar iyisine rastlamadim. Bülbülümüzün Hz.Ibrahim den öyle bir gülün gelecegini ögrenip ;
Asırlarca O gülü beklemek...
O Gülün hasreti ile yanmak...
Ve o güle kavuşmak...
Her anında her zamanında ya gökyüzünde yada yanı başında onun için şakımak...
Müslümanlığın şahidi olmak...