Sibel

Sibel
Bebeğine sevdalı bir anne
“Bana sorarsanız tam bir mutluluk yoktur bu hayatta. Yani nasıl desem herkesin kendine göre bir derdi vardır. Kime sorsan hep bişeyler yarım, hep bişeyler eksiktir. Hani demiş ya adam, “Kiminin ekmeği bayattır, kimininse pırlantası ufak”. Bana da sorsan yarım bir battaniye gibidir hayat. Üstünü çekersin, ayakların üşür; ayaklarını çekersin, kolların üşür. Ne tarafı çekersen çek, hep bi tarafın açıkta kalır…”
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Herkes ölür ama herkes yaşamaz. Yaşamak buna bağlıdır işte; Noksanını görmeye,onu ikmal etmek için çalışmaya, İyilere benzeme gayretine denir yaşamak..
Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber?
10/10
·590 syf.··
Beğendi
·
2020 232. kitabı
O Kadar Peygamberimizin (s.a.v)hayati ile ilgili kitap okudum ancak bu kadar iyisine rastlamadim. Bülbülümüzün Hz.Ibrahim den öyle bir gülün gelecegini ögrenip ; Asırlarca O gülü beklemek... O Gülün hasreti ile yanmak... Ve o güle kavuşmak... Her anında her zamanında ya gökyüzünde yada yanı başında onun için şakımak... Müslümanlığın şahidi olmak...
Hz. Muhammed (sav) için Bülbülün Kırk Şarkısıİskender Pala · Kapı Yayınları · 202413,5bin okunma
Bir bülbül gülün aşkına yanmış, Yanmaktan kana boyanmış Zamân;o gül gibi gül görmedi zamân olalı Gülün güzelliği dillerde dâsitân olalı...