Rüyalar, hayat ile ölüm arasındaki boşluğu doldurmaya yarar. İnsan gerçekte kabullenmediği bir şeye, rüyasında ikna olur. Korkmadım bu yüzden. Çünkü o boşlukta yürümeyi seviyorum.
Ruhunu ikiye ayıran bir çizgi vardı sanki ve ben o çizgiyi buradan görebiliyorum. Yoksa o çizgi yalnızlık mı? Dünyanın dibine yalnız olanlar çöker, üsttekiler birbirine benzeyenlerdir. Dünyanın dibindekilerden misin?
Rüya ile gerçeğin ayrımı nedir sence? Rüyadan gerçeğe bir eşya getiremiyorsak gerçekten de rüyaya bir şey götüremeyiz. O halde ayrım ne? Uyanıkken aslında uyuyor olma ihtimalimiz yok mu?