+Çok mu kızdın bana?
-sana kızmadım,kendime kızdım. Bunca yıl ömrüme böyle sözler duymak uğruna tükettiğim için. Ama elden ne gelir ki, dünya acılarla beslenir.
+kendimi bildiğim günden beri surları, kaleleri aşacak bir silah yapma hayali kurarım.
-ne için?
+Düşmanı yenmek için elbette...
-Sana Bir sır canım dost. İnsanı en başta nefsini yenecek bir silah yapmalı. Sonrasında ise surları değil zamanı aşan Bir şey... Var mı bir sevdiğin ?
+Yok
-o zaman sev canım dost, bir an evvel aşık ol, bırak Dünya işlerini... Aşk, en büyük silahtır.