Hayatım boyunca annemin söylediklerine inandım, O ne derse onu yaptım ama bazen insan kendi gözleriyle bakabilmeli. Doğruyu ve yanlışı görebilmeli. Neticede insanız, herkes zaman zaman hata yapabilir. Bunu kabul etmeye ihanet edemez. Eğer kusursuz olsaydık Tanrı olarak adlandırılırdık. Oysa bizler zavallı insan ırkıyız, hepsi bu.