"Aynı güneşle ısınıyor, aynı havayla nefes alıyor, aynı et ve kemikten meydana geliyorlarken bizden ne farkları var? Tabii, biz tıka basa yerken onların aç kalmasını, biz boş boş gezerken onların canla başla çalışmasını, biz zehirlerken onların hasta olmasını, biz asarken onların ölmesini saymazsak."
"Kendi doğama başkaldırarak, sonumuz gelinceye kadar ne sevmeye ne sevilmeye, ne merhamet göstermeye ne merhamet dilenmeye, ne evlenmeye ne de evlendirilmeye...İntikamın alınacak!"
"O günden beri kedilerin gönüllerinde hep bir yalnızlık, hep bir acı, hep bir kayıp olduğu için hep ağlayıp inlerler; yine de gönüllerinde sadece karanlık vardır."