Sedatt

Sedatt
@Sdattt
Elindeki Kibrit Geçmişe Ateş, Yarına Işık Olacaksa YAK Gitsin..!
Özel sektör
Faruk Nafiz Çamlıbel lisesi/ Pendik
Darıca/kocaeli
1986
10 okur puanı
Mart 2026 tarihinde katıldı
Aklıma bir soru geldi ama sorsam kimse cevap vermeyecek 😅😂 hepimizin bir cevabı var ama kimse cesaret mi edemez mi, büyük mü konuşamaz bilemiyorum. Ve sorum şu olacaktı: "Yeniden doğmuş olsan hayatındaki bir insanı değiştirme şansın olcak. Kimi değşitirirsin? " di. Not :Baba tarafı olmaz komple o sülale çünkü 😅😂
1000Kitap
Sedatt
Evlendiğin taraf ne olacak 😃😃
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖