Ilk kitabı açık uçlu bıraktığı için ikinci kitabın çıktığını duyar duymaz aldım ve okumaya başladım. Aslında bu da bi başarıdır bence. Ön yargısız okur ve kitabı yaşarsanız sizde merak uyandiracaktir. Olumsuz yorumların çoğunda yazara olan bi yargı olduğunu düşünüyorum ve bunu anlamsız buluyorum. Nasıl ki bir şarkı dinlerken şarkıyı söyleyen sanatçının karakterini ne giydiğini ne içtiğini araştırmadan önce şarkısını dinliyoruz ve kulağımıza hoş geldi diyerek şarkıyı seviyoruz, kitap okumayı da buna benzetebiliriz.. Yazarının ergen olup olmadığını bilmiyorum ama kitap melankoli barindirıyor diye ergenlere ithafen damgası vurulmamalı. Ben gayet zevkli okudum bi solukta bitti. Bazı yerlerde ben olsam ne yapardım diye düşünmeden geçemedim. Hayal ettim ve bazı sayfalar gözümde ete kemiğe büründü. Beynimde oluşan sorulara cevap aradım ve o cevapları yine kitapta bulabildim. Güzel bir yolculuktu.. Tavsiye ederim.