Judith...

Judith...
@Sdcsnz07
....Yaşamak.... Bir ~umut~ meselesi
Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
..., insan kendi halinde yaşayıp gidiyor da, yanıbaşında duran kitapta kendi hayatının tıpatıp anlatıldığından haberi olmuyor.
Tek başına mutsuz olmak, biriyle mutsuz olmaktan iyidir. Marilyn Monroe
G Ü N A Y D I N
Çok yakınlarda sabahlardan bir sabah seni gerçekten insanca kucaklasam sımsıkı ve yüreğimi avuçlarına koysam, Ne dersin? Nazım Hikmet Ran
Vazgeçmemek
Şiir boyunca "Aysel git başımdan" diyen Atilla İlhan' ın, şiiri " Aysel git başımdan seni seviyorum " diye bitirmesidir.