Judith...

Judith...
@Sdcsnz07
....Yaşamak.... Bir ~umut~ meselesi
Ay seni bulduğunda yani ki kanıtladığında kendini Ben Müthiş bir başlık atacağım şiirime "Sevgili Gecem" diye... İlhami Çiçek
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Keşke
Kafasında kurmadan, kurcalamadan özgürleştirse düşüncelerini... Vakitlice kurtulsa yüklerinden, yürek kirinden...
Ne sevgiliyiz, ne arkadaşız, birbirini çok iyi tanıyan iki yabancıyız...
Duygu ve Düşünce
Kitap okuyordu üstadım bu yüzden beni üzmez sandım. -" Yanılmıyorsun kitap okuyan üzmez lakin, okuduğundan anlamak istemeyen üzer. Okumak Azizim insanı inciltmeyen tek şeydir."
Aşk, en güzel delilik Delilik, en güzel dokunulmalıktır. Aşk içine acı bile dokunmaz. Çünkü AŞK, A'cıyı Ş'artsız K'abullenmektir!.. ~Yusuf Tandoğan