Ufak bir şansı olsaydı.Birileri yazdıklarını,beğendiklerini begenseydi bu hale gelmezdi.Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu.Tabii büyük bir göz yanılması söz konusuydu.Eğer dünya sandığı kadar küçük olsaydı,kaybolmamak için bu kadar uğraşır mıydı sokaklarında?