Derda

Derda
@Sdhsjsh
Sorarlarsa,"Ne iş yaptın bu dünyada?"diye, rahatlıkla verebilirim yanıtını: "Yalnız kaldım.Kalabildim!Altı milyarın arasında doğdum.ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızlık insanın içindeki gizli mabettir...
Ne yapacağını bilmemek insana verilmiş en yırtıcı işkence türlerindendir.
Ufak bir şansı olsaydı.Birileri yazdıklarını,beğendiklerini begenseydi bu hale gelmezdi.Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu.Tabii büyük bir göz yanılması söz konusuydu.Eğer dünya sandığı kadar küçük olsaydı,kaybolmamak için bu kadar uğraşır mıydı sokaklarında?
Ben ugraşmıştım oysa!Normal olmak için çabalamıştım.