Derda

Derda
@Sdhsjsh

Derda

@Sdhsjsh
·
'Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı. Çünkü o, benim için bütün insanlığın timsaliydi…’
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı. Çünkü o, benim için bütün insanlığın timsaliydi…’
Belki daha az düşünseydim dokunabilirdim o sürekli duyguya ama mutlulugun tatmin olmanın bir göz kırpması kadar kısa sürdüğünü anlamam zor olmadı. Uğruna hatalardan kaçınılacak bir bok değildi mutluluk!
"Beni yüzüstü gömün.çünkü yeterince gördüm!"
Hayır,benzemiyordum Yunan felsefesindeki düşünürlere, benzemiyordum tasavvuf pesindekilere yada mutlak yalnızlığı seçen, hücrelerde yaşamayı seçmiş kendilerini tanrıya adamış Katolik rahibelere...tek isteğim düşünmemekti benim.sadece düşünmeyi bırakmak.Kolumu keser gibi sahip olduğum insanı yeteneğimide söküp atmak istiyorum bedenimden...
Sayfa 337·Kitabı okudu