Seda Nur

"Her şeyin iyi gittiğini nerden çıkarıyorsun?" dedi. "Herif rüzgarı kendinden menkul uçurtmanın teki. Ara sıra tellere takılır gibi kadına geliyor gece yarısı." "Fakat Müzeyyen, bu derin bir tutku," dedim. Tırsmaya başlamıştım. Haklı olabilirdi. "Evet, biraz sapık ve tek taraflı bir tutku," dedi, arkasını dönüp gitti. Hikâye elimde, öylece kalakalmıştım.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ses tonlamalarına takılırdım. Sesler her şeyi söylerdi.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
Böyle olmasını istemezdim ama hep olurdu.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
Bana ait tek kişilik bir iskemle, oda yok muydu bu dünyada?
Sayfa 19·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir şeyleri hissediyor, ama reddediyordum. "Bana öyle geliyor"du.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat