Seda Nur

Benim yüzümden acı çekmeni istemezdim; çünkü seni temin ederim, ben artık önemli bir acı duymuyorum.
Sayfa 270·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
“Ne! Bütün ıstırabın içinde bana göz kulak olurken kalbinde bu yük mü vardı?..”
Sayfa 270·Kitabı okudu
Edebiyat
Elinor kendi üzüntüsü içindeyken de başkalarını avutmak zorundaydı…
Sayfa 269·Kitabı okudu
Edebiyat
Çünkü insanlar yanlış olduğunu bildikleri bir davranış şekline karşı verdikleri zaman aslında daha iyisini yapmaları beklendiği için kendilerini yaralanmış hissederler.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir şey onu gerçekten rahatsız ediyordu; bundan da her gün şikayet ediyordu.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam