"Dün,bozdurulmuş bir çek, yarın ise bir bonodur.Yalnızca bugün elde nakit paradır."Çılgınlar gibi harcayın bu parayı!Bugün bir daha yinelenmeyecektir!Paranızı harcayacağınız kocanan bir dünya var.
Beklentileriniz olmadan,kendi içinizden geçen şeyleri yaparak yaşarsanız,zaten gereksindiğiniz her şeye sahipsiniz demektir...Eğer acı çekmek isterseniz,beklentiler edinin.
Sevginin karşıtının nefret değil duyumsamazlık olduğunu düşünüyorum.Aldırmazlık.Birisi benden nefret ediyorsa,bana yönelik bazı duyguları var demektir,yoksa benden nefret edemezdi.Öyleyse,o kişiyle iletişim kurma umudum var demektir,ama bana aldırmıyorsa işim bitik ona ulaşmam olanaksızdır.