Sebahat D.

Sebahat D.
@Sebahatname
Altı çizilmeye değer cümleler biriktiriyorum..
“Canım hiç inanmayım, daha yeni akıllandım..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Film aynı film. Şarkı aynı şarkı. Ben aynı ben değilim…
“Çıkmaz bir sokakta geri dönmek, ilerlemektir.”👌
“ Sen değiş ki dünya(n) değişsin.”
“Burası dünya! Ne çok kıymetlendirdik. Oysa bir tarla idi ; ekip biçip gidecektik.” Rahmetle… #zarifoğlu