Sebahat D.

Sebahat D.
@Sebahatname
Altı çizilmeye değer cümleler biriktiriyorum..
“Çünkü bilim, yalnızca insanın yapması gerekeni ya da yapabileceğini bilmesinden ibaret değildir; yapabileceğini, ama belki de yapmaması gerekenin bilinmesini de içerir.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Bir çoban yanılgıya düşerse öteki çobanlardan ayrı tutulmalıdır; ama eğer koyunlar çobanlara güvensizlik duymaya başlarsa vay halimize.”
“Farkındalık bir yaşama biçimidir; bir varış noktası değil, bir yoldur.”
“Ne kadar çok bilmeye çalıştıysam o kadar çok bilmiyormuşum gibi hissettim.”
“Düşüncelerimiz, hakkında konuştukları şeyin deneyimini içermez.”