O S M A N

Yok, yok... İnsan kesinlikle azar; Kendini yeterli görürse eğer. -(Alak 6-7)
Reklam
Dürüstlük, hiç kimsenin dışlayamayacağı kadar güçlü ve evrensel bir kavramdır.
Ben herkesin kendi çalışmasında yapması gerekeni yaptım: Öncülerinin başarılarını minnettarlıkla karşılamak, onların yanlışlarını ürkmeden doğrultmak, kendisine gerçek olarak görüneni gelecek kuşağa ve sonrakilere emanet etmek.
Bilim vermez sana kendisinden bir şey, eğer sen kendi bütününü ona vermezsen. Verdin mi sen ona bütününü, bilmez onun sana bir şey verip vermeyeceği.
Bilginin zevkine varıp okumak o kadar güzel ki. Başlayınca sürüklüyor insanı!