Senin dışındaki herkesi öğrenilmiş normlarin çerçevesinde değerlendirmeye basladigin an içinde bir mahkeme kurulmuş demektir ve birileri bu mahkemeden çıkacak karara göre ya kötü ilan edilecektir gözünde ya da iyi ... Ya güzel olacaktır ya da çirkin... Ya doğru olacaktır ya da yanlış ...