🕊️✍️♾️✍️🕊️
BENİM ÖĞRETMENİMDİ
Kokulu tebeşirlerle büyüdüm,,
öğretmenimin öğütücü cümleleriyle,
harfleri tanıdığım/da,
'' L '' harfi çizme,
'' E '' harfi taraktı.
Anlamakta zorluk çekmiyordum,
okumaya başladığım/da tanıdım,
öğretmenimi.
Neden mi?
Baştan sona o vardı,
hecelerim/de,
rakamlarım/da,
defterim/de.
El yazıya alıştı elim,
pekilerimi saya saya bitiremedim,
imzalarını bile unutmam,
çünkü o benim öğretmenimdi.
Şimdi ise öğrendiklerimle avunuyorum,
keşke çocuk olsaydım,
o kokulu tebeşirleri anımsatan,
matemetiğin/de.
Tek tek yoklama alınırdı,
elimi havaya kaldıramazdım bile,
utangaçtım,
biraz/da suskun,
özgürlüğü, laikliği,
öğreten tek öğretmenimdi.