İçimden bir şey koptu sanki
gözlerim yalnız cümlelerim gibi
adını koyamadığım hıçkırık
düğümlendi boğazıma
gidiyor mu sol yanım.
İşte şimdi savunmasızım
imkansız affetmek
hatasız kul olmaz derler
AMA; hatamla yüzleştim.
Ne diyeyim ki
ne söyleyim
suskunum
acımasız yüreğin
canım yanıyor
çaresizim.
15/04/2019
16:00/ Pazartesi
Yazan: Şebnem örs
youtu.be/kSd12f_FGPw?si=...
Kendi Sesimden🤍✍️
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı çok beğendim. Tabi ki tavsiye ederim. Okunması gerek, ders alınması gerek bir kitap!
Duyguluydu beni etkiledi
Hem güldüm, hem ağladım!
Okuyun,okutun diyorum..