Beğendim kitabı. İki ölümsüz dostlukları anlatan bir kitaptı. Kurgu sanırım ama, konu konu, tarihli sanki günlük yazar gibi dokunmuş dizelere.. başarılı. Tebrik ederim yazarımızı..
BEL'ki
Toz kondurmam sevdama
yaşadım sessizliğimde seni.
Sarmalar düş kırıklıkları
arayan soranda olmadı.
Olsun, bu da geçer belki
belki dediğim cümlemde
unutmak kolay olur sanki..
Yazan: Yazar Şebnem Örs
GERÇEK HİKAYELER
Sarhoş eder düşünceler
baktığımda sabah güneşi.
Gün doğdu işte,
gök gürültülü sağnak yağışlıyıdı
gün dediğimiz zaman.
Alışa gelmiş sevginin terk edilmişi
buğulu gözlerin etrafında saklı
gerçek hikayeler.....
Yazan: Yazar Şebnem Örs
Sayın Arkadaşlar,
İyi çok güzel takip ediyorsunuz, beğendi yapıyorsunuz yerine göre. İstek atan sizsiniz siz çıkıyorsunuz takipten. Nasıl bir iş bu ya. İnsan toplamaya mı çıkıyorsunuz arkadaş. Burası edebiyat üzerine kurulmuş güzel bir site. Neden, saçma sapan şeyler yapılıyor.
Tekrar diyorum, takip etmek isteyen eder, çıkmamak şartıyla. Çıkan olursa bende çıkıyorum. Biraz önce temizlik yaptım, beni takip edeni ediyorum. Aptal yerine de koymayın.
Şiir tadında günler diliyorum!!