Okudum bitti
Osman Balcıgil - En Hüzünlü Eylül
Osman Balcıgil’in okuduğum ikinci kitabı, inanılmaz etkilendim. 6-7 Eylül olaylarını , 1950’lerin Türkiyesi’ni, siyasi olayları o kadar net ve iç burkarak anlatmış ki...
Büyükada ve İstanbul’da yaşayan Türk ve Rum aile eksenindeki iki ailenin ve o dönemin anlatımı muhteşemdi....
O dönemdeki gençlerin ne denli birikimli ne denli Atatürk gençliğini yakışır şekilde yaşadığını kültür öğelerini de çok güzel ifade etmiş.
Hüzünle acıyla inanılmaz etkilenerek okudum tavsiyemdir.