"Saçlarını örsem bu gece. Düşüncelerim,özlemlerim her bir örgüde son bulsa. Hissizleştiğim tüm duygulardan arındırsa beni. Hatıraları toplayıp geçmişe dogru bir yola çıksam, geçmişin elveda ezgisini hafızamdan yok etsem."
Seboizm
"İnsanın yalnızlığı hangi türdendir? Kişiye mi yalnızdır insan. Kimsesizliğemi aşıktır. Duygularına, hislerine ya da birine güvenmenin yalnızlığımıdır bu?"
Seboizm